Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten

Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten
Puristen opperen dat beide beroepen beter van elkaar gescheiden blijven. Nochtans kunnen copywriters heel wat leren van journalisten. Hier volgen vier tips:
Ga voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
Elke zichzelf respecterende journalist probeert een authentieke band te creëren met zijn lezers. Zo is hij constant in de weer om win-winrelaties op te bouwen, enerzijds met zijn bronnen en anderzijds met de lezers en uitgevers in zijn vakgebied. Dat vergt erg veel werk en doorzettingsvermogen. Nog al te vaak zien contentteams hun lezers echter als leads, met wie ze slechts een oppervlakkige band hebben. Ten onrechte!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]