Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten

Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten
Puristen opperen dat beide beroepen beter van elkaar gescheiden blijven. Nochtans kunnen copywriters heel wat leren van journalisten. Hier volgen vier tips:
Ga voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
Elke zichzelf respecterende journalist probeert een authentieke band te creëren met zijn lezers. Zo is hij constant in de weer om win-winrelaties op te bouwen, enerzijds met zijn bronnen en anderzijds met de lezers en uitgevers in zijn vakgebied. Dat vergt erg veel werk en doorzettingsvermogen. Nog al te vaak zien contentteams hun lezers echter als leads, met wie ze slechts een oppervlakkige band hebben. Ten onrechte!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]