Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten
Puristen opperen dat beide beroepen beter van elkaar gescheiden blijven. Nochtans kunnen copywriters heel wat leren van journalisten. Hier volgen vier tips:
Ga voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
Elke zichzelf respecterende journalist probeert een authentieke band te creëren met zijn lezers. Zo is hij constant in de weer om win-winrelaties op te bouwen, enerzijds met zijn bronnen en anderzijds met de lezers en uitgevers in zijn vakgebied. Dat vergt erg veel werk en doorzettingsvermogen. Nog al te vaak zien contentteams hun lezers echter als leads, met wie ze slechts een oppervlakkige band hebben. Ten onrechte!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]