Wat contentmarketeers kunnen leren van journalisten
Puristen opperen dat beide beroepen beter van elkaar gescheiden blijven. Nochtans kunnen copywriters heel wat leren van journalisten. Hier volgen vier tips:
Ga voor kwaliteit in plaats van kwantiteit
Elke zichzelf respecterende journalist probeert een authentieke band te creëren met zijn lezers. Zo is hij constant in de weer om win-winrelaties op te bouwen, enerzijds met zijn bronnen en anderzijds met de lezers en uitgevers in zijn vakgebied. Dat vergt erg veel werk en doorzettingsvermogen. Nog al te vaak zien contentteams hun lezers echter als leads, met wie ze slechts een oppervlakkige band hebben. Ten onrechte!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]