Ketnet Junior helpt ouders tijdens de lange paasvakantie met een campagne en nodigt hen en hun kinderen uit om Ketnet-programma's op maat te ontdekken die opvoeden, opvrolijken en inspireren. Het Brusselse influencermarketingbureau Efluenz nodigde zes mama-influencers uit om te vertellen hoe zij hun kinderen bezighouden en om verschillende activiteiten van Ketnet Junior te ontdekken. Met vijf speciale bioscoopsessies, bekende tv-figuren en de Ketnet Junior-app vinden kinderen zeker iets dat ze leuk vinden. Ze kunnen kiezen uit verschillende activiteiten: gebarentaal leren met Kaatje, leren tellen in verschillende talen met Viktor, puzzelen met Tik Tak en nog veel meer. Bovendien kunnen ouders op de website Ketnetvoorouders.bekleurplaten vinden die klaar zijn om af te drukken. Dus, wat dacht je van die ene koude koffie die nu voor één keer warm is?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]