Ketnet Junior helpt ouders tijdens de lange paasvakantie met een campagne en nodigt hen en hun kinderen uit om Ketnet-programma's op maat te ontdekken die opvoeden, opvrolijken en inspireren. Het Brusselse influencermarketingbureau Efluenz nodigde zes mama-influencers uit om te vertellen hoe zij hun kinderen bezighouden en om verschillende activiteiten van Ketnet Junior te ontdekken. Met vijf speciale bioscoopsessies, bekende tv-figuren en de Ketnet Junior-app vinden kinderen zeker iets dat ze leuk vinden. Ze kunnen kiezen uit verschillende activiteiten: gebarentaal leren met Kaatje, leren tellen in verschillende talen met Viktor, puzzelen met Tik Tak en nog veel meer. Bovendien kunnen ouders op de website Ketnetvoorouders.bekleurplaten vinden die klaar zijn om af te drukken. Dus, wat dacht je van die ene koude koffie die nu voor één keer warm is?
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]