Wat doe je als je kinderen pandemoe zijn?
Ketnet Junior helpt ouders tijdens de lange paasvakantie met een campagne en nodigt hen en hun kinderen uit om Ketnet-programma's op maat te ontdekken die opvoeden, opvrolijken en inspireren. Het Brusselse influencermarketingbureau Efluenz nodigde zes mama-influencers uit om te vertellen hoe zij hun kinderen bezighouden en om verschillende activiteiten van Ketnet Junior te ontdekken. Met vijf speciale bioscoopsessies, bekende tv-figuren en de Ketnet Junior-app vinden kinderen zeker iets dat ze leuk vinden. Ze kunnen kiezen uit verschillende activiteiten: gebarentaal leren met Kaatje, leren tellen in verschillende talen met Viktor, puzzelen met Tik Tak en nog veel meer. Bovendien kunnen ouders op de website Ketnetvoorouders.bekleurplaten vinden die klaar zijn om af te drukken. Dus, wat dacht je van die ene koude koffie die nu voor één keer warm is?
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]