Wat doe jij morgen?


In een wereld, die onder invloed van technologie, snel verandert ontstaan steeds nieuwe kansen. Maar wie begeleidt jou op weg naar die nieuwe toekomst? Wie loopt er tijdens die reis met je mee? Helpt je nieuwe inzichten te verwerven zodat je nog beter bent voorbereid op die nieuwe wereld? Helpt je in je persoonlijke groei zodat je vol zelfvertrouwen de toekomst tegemoet treedt? Helpt je via opleidingen naar een nieuwe baan? Philippe Stulens, Marketing Director bij Randstad België, legt uit: « Met deze campagne geven we het signaal dat we niet van plan zijn de toekomst te ondergaan. Randstad zal de manier waarop vraag en aanbod elkaar vinden op de arbeidsmarkt ook in de toekomst mee vorm geven. Met tech for touch als leidraad: optimaal gefaciliteerd door technologie, maar met de mens centraal. » De campagne start in België dit jaar met radio, een online luik en in cinema. Volgend jaar komt er een televisiecampagne bovenop.
CREDITS:
Agency: Wunderman Antwerp & J.Walter Thompson Amsterdam Client: Randstad
Client contact: Philippe Stulens, Katrien de Kinderen
Agency: Wunderman Antwerp & J.Walter Thompson Amsterdam Client: Randstad
Client contact: Philippe Stulens, Katrien de Kinderen
Wunderman
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
Account team: Damien Dubois, Tom Thijs
Strategy: Chloé Van Elsen, Dimitri De Lauw
Social Team: Davy Baccarne, Olivier Verhellen, Mike Dobbelaere Agency producer: Amélie van Campen
Sound design: Menno Van Riet
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
Account team: Damien Dubois, Tom Thijs
Strategy: Chloé Van Elsen, Dimitri De Lauw
Social Team: Davy Baccarne, Olivier Verhellen, Mike Dobbelaere Agency producer: Amélie van Campen
Sound design: Menno Van Riet
JWT Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creative Partner: Bas Korsten
Creative Lead: Rienk de Vries, Niels Bredemeijer
Creatives: Allard Jaspars, Sanne Braam, Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen Strategy Lead: Jan Bouts
Business Lead: Erik-Jan Koense Concept Producer: Anne Cliff
Screen Producer: Marco van Prooijen Screen Producer: Kirsten van den Berg
Productie: Caviar Belgie
Regisseur: Henry Scholfield
D.O.P.: Benjamin Todd
Executive Producer: Eva van Riet
Producer: Cleo Steyfkens
Producer: Julie Bosteels
Post Productie Producer: Frauke Dierickx
Offline edit: De Kapsalon
Editor: Marc Bechtold
Post-Productie: Nozon Brussels
Geluid: Sauvage Sound
Sound engineer: Michael Sauvage
Online edit/3D/SFX: Nozon Brussels
Grading: Nozon Brussels
Regisseur: Henry Scholfield
D.O.P.: Benjamin Todd
Executive Producer: Eva van Riet
Producer: Cleo Steyfkens
Producer: Julie Bosteels
Post Productie Producer: Frauke Dierickx
Offline edit: De Kapsalon
Editor: Marc Bechtold
Post-Productie: Nozon Brussels
Geluid: Sauvage Sound
Sound engineer: Michael Sauvage
Online edit/3D/SFX: Nozon Brussels
Grading: Nozon Brussels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]