Wat doe jij morgen?

Crea / News

randstadRandstad lanceert een nieuwe BENE-campagne die invulling geeft aan hun missie Human Forward: kandidaten en bedrijven vooruithelpen in het leven. Wunderman Antwerp en JWT Amsterdam slaan hiervoor de handen in elkaar. De bureaus werden gevraagd om de bestaande Randstad- merkbelofte ‘Human Forward’ verder uit te dragen in een campagne die Randstad sterker op de kaart moet zetten op de arbeidsmarkt van de toekomst. De campagne wordt dit jaar nog gelanceerd onder de noemer ‘Wat doe jij morgen?’
In een wereld, die onder invloed van technologie, snel verandert ontstaan steeds nieuwe kansen. Maar wie begeleidt jou op weg naar die nieuwe toekomst? Wie loopt er tijdens die reis met je mee? Helpt je nieuwe inzichten te verwerven zodat je nog beter bent voorbereid op die nieuwe wereld? Helpt je in je persoonlijke groei zodat je vol zelfvertrouwen de toekomst tegemoet treedt? Helpt je via opleidingen naar een nieuwe baan? Philippe Stulens, Marketing Director bij Randstad België, legt uit: « Met deze campagne geven we het signaal dat we niet van plan zijn de toekomst te ondergaan. Randstad zal de manier waarop vraag en aanbod elkaar vinden op de arbeidsmarkt ook in de toekomst mee vorm geven. Met tech for touch als leidraad: optimaal gefaciliteerd door technologie, maar met de mens centraal. » De campagne start in België dit jaar met radio, een online luik en in cinema. Volgend jaar komt er een televisiecampagne bovenop.
CREDITS:
Agency: Wunderman Antwerp & J.Walter Thompson Amsterdam Client: Randstad
Client contact: Philippe Stulens, Katrien de Kinderen

Wunderman
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
Account team: Damien Dubois, Tom Thijs
Strategy: Chloé Van Elsen, Dimitri De Lauw
Social Team: Davy Baccarne, Olivier Verhellen, Mike Dobbelaere Agency producer: Amélie van Campen
Sound design: Menno Van Riet

JWT Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creative Partner: Bas Korsten
Creative Lead: Rienk de Vries, Niels Bredemeijer
Creatives: Allard Jaspars, Sanne Braam, Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen Strategy Lead: Jan Bouts
Business Lead: Erik-Jan Koense Concept Producer: Anne Cliff
Screen Producer: Marco van Prooijen Screen Producer: Kirsten van den Berg

Productie: Caviar Belgie
Regisseur: Henry Scholfield
D.O.P.: Benjamin Todd
Executive Producer: Eva van Riet
Producer: Cleo Steyfkens
Producer: Julie Bosteels
Post Productie Producer: Frauke Dierickx
Offline edit: De Kapsalon
Editor: Marc Bechtold
Post-Productie: Nozon Brussels
Geluid: Sauvage Sound
Sound engineer: Michael Sauvage
Online edit/3D/SFX: Nozon Brussels
Grading: Nozon Brussels