Wat doen die nonnen in het stadion?
Vroeg u zich, net als de hele Belgische sportmedia en de supporters, ook af wat die veertig nonnen gedurende twee weken in de stadia van Genk en Sclessin kwamen doen? De gebeurtenis deed niet alleen op Twitter, maar ook via Facebook, nieuwswebsites alsook verschillende televisiekanalen heel wat stof opwaaien. Het ging niet om een origineel vrijgezellenfeest, zoals hier en daar werd gesuggereerd, maar om guerilla marketing van BetFirst in samenwerking met Strategie Com. Daarmee wou de sportweddenschap operator de slogan 'First in Fun, First in Cash' een echte beleving geven tijdens sportevents, op een ludieke manier weliswaar. Dus niet 'zeggen' wat je bent, maar 'doen' waar je voor staat. Met veel lachende gezichten en 'mexican wave'-nonnen als bewijs...
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]