Wat doen die nonnen in het stadion?

Vroeg u zich, net als de hele Belgische sportmedia en de supporters, ook af wat die veertig nonnen gedurende twee weken in de stadia van Genk en Sclessin kwamen doen? De gebeurtenis deed niet alleen op Twitter, maar ook via Facebook, nieuwswebsites alsook verschillende televisiekanalen heel wat stof opwaaien. Het ging niet om een origineel vrijgezellenfeest, zoals hier en daar werd gesuggereerd, maar om guerilla marketing van BetFirst in samenwerking met Strategie Com. Daarmee wou de sportweddenschap operator de slogan 'First in Fun, First in Cash' een echte beleving geven tijdens sportevents, op een ludieke manier weliswaar. Dus niet 'zeggen' wat je bent, maar 'doen' waar je voor staat. Met veel lachende gezichten en 'mexican wave'-nonnen als bewijs...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]