- PARTNER CONTENT -
Het is makkelijker om het nieuwe jaar goed te starten wanneer men volledig uitgerust is. Het afgelopen jaar bracht ons een aantal verrassingen. We hebben plannen en gewoontes moeten bijstellen. Dit jaar is meer dan ooit een keerpunt geweest voor de digitalisering van merken. Het is tijd om een overzicht te maken van de prestaties van uw merken in de media.
Bij Auxipresse hebben ze enkele vragen. Welke impact hebben deze veranderingen gehad op uw zichtbaarheid in de media? Wat met uw reputatie? Waar staat u in vergelijking met uw concurrenten? Op deze vragen kunnen hun experten een antwoord bieden, luidt het: "Zorg alvast voor een succesvol jaar door nieuwe kansen aan te grijpen. Zorg goed voor uw merk zodat het uw belangrijkste troef wordt."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]