De creatieven van What's in a name? hebben in samenwerking met de soundstrategen van Roundhouse na competitie het radiobudget voor De Beauvoorder Paté gewonnen. Op termijn zal de vers bedachte baseline De Paté Préféré ook in andere media creatief vertaald worden.
Een tweede radiopitch voor vers beleg werd eveneens gewonnen: deze saga wordt vervolgd na afloop van het realityprogramma ‘The Sky is the Limit’…
En het kan niet op bij What's In A Name?: Daarnaast werd voor Christeyns een mascotte ontwikkeld om de afdeling ‘Food Hygiene’ te ondersteunen. ‘Mister Soap’ staat o.a. symbool voor het persoonlijke advies van elke Christeyns-medewerker, met het oog op een onberispelijke hygiëne en de hoogste standaard in voedselveiligheid (Zuivel - Dranken - Vis - Vlees).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]