De creatieven van What's in a name? hebben in samenwerking met de soundstrategen van Roundhouse na competitie het radiobudget voor De Beauvoorder Paté gewonnen. Op termijn zal de vers bedachte baseline De Paté Préféré ook in andere media creatief vertaald worden.
Een tweede radiopitch voor vers beleg werd eveneens gewonnen: deze saga wordt vervolgd na afloop van het realityprogramma ‘The Sky is the Limit’…
En het kan niet op bij What's In A Name?: Daarnaast werd voor Christeyns een mascotte ontwikkeld om de afdeling ‘Food Hygiene’ te ondersteunen. ‘Mister Soap’ staat o.a. symbool voor het persoonlijke advies van elke Christeyns-medewerker, met het oog op een onberispelijke hygiëne en de hoogste standaard in voedselveiligheid (Zuivel - Dranken - Vis - Vlees).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]