Wat is uw paté préféré?

De creatieven van What's in a name? hebben in samenwerking met de soundstrategen van Roundhouse na competitie het radiobudget voor De Beauvoorder Paté gewonnen. Op termijn zal de vers bedachte baseline De Paté Préféré ook in andere media creatief vertaald worden.
Een tweede radiopitch voor vers beleg werd eveneens gewonnen: deze saga wordt vervolgd na afloop van het realityprogramma ‘The Sky is the Limit’…
En het kan niet op bij What's In A Name?: Daarnaast werd voor Christeyns een mascotte ontwikkeld om de afdeling ‘Food Hygiene’ te ondersteunen. ‘Mister Soap’ staat o.a. symbool voor het persoonlijke advies van elke Christeyns-medewerker, met het oog op een onberispelijke hygiëne en de hoogste standaard in voedselveiligheid (Zuivel - Dranken - Vis - Vlees).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]