Wat moeten merken nu doen?
We hebben een snelle evolutie van covid-19 gezien, die een ongekende impact heeft gehad op de economie. In twee weken bevond Europa zich in een noodtoestand. Vandaag (mei 2020) bevindt meer dan een derde van de wereld (meer dan 3 miljard mensen) zich in een staat van (semi-)quarantaine. Niemand weet wat de "post-pandemie" zal inhouden. De definities van "het nieuwe normaal" zijn allemaal puur giswerk. Creatief bureau Nemesis voerde een studie uit om de situatie van verschillende merken te evalueren. Sommige sectoren van de industrie zitten in een periode waarin quarantaine werd afgedwongen door de overheid, waardoor het gedrag van de consument veranderde door hun aankopen uit te stellen of zelfs te annuleren, wat dus uiteraard zeer nadelig is. Aan de andere kant hebben verschillende industrieën van deze ongewone situatie geprofiteerd. Het beleid om thuis te blijven heeft onmiddellijke en dwangmatige aankopen aan het licht gebracht. Hoe moeten merken daarop reageren?
Lees hier het volledige dossier.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]