Op 27 oktober organiseert Dreammachine Kids, dat eerder al het Digital Kids Marketing Congress organiseerde, een halve dag vol conferenties over family marketing. Het doelpubliek bestaat uit marketingmanagers, brandmanagers, digital managers en bureaus. Dreammachine Kids is de gastheer tijdens een reis door inspirerende cases, nieuwe marketinginzichten en tips & tricks om digitale marketing programma’s naar mama’s en families succesvoller te maken. Sprekers zijn Gerda Van Damme, manager van Dreammachine Kids, Barbara Haddad, CEO van het Franse bureau Marketing With Mums (over het Trend Rapport over de relatie tussen mama’s en merken), Guido Janssens (manager van Dreammachine, met een overzicht van mogelijkheden om met de mobiele familie te communiceren) en tot slot Joelle Liberman, CEO van Egérie Research en van de BMMA (Belgian Marketing and Management Association), met een portret van de ‘nieuwe papa’, en hoe hij digitaal met merken connecteert.
Het aantal plaatsen is beperkt, inschrijven kan hier.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]