Op 27 oktober organiseert Dreammachine Kids, dat eerder al het Digital Kids Marketing Congress organiseerde, een halve dag vol conferenties over family marketing. Het doelpubliek bestaat uit marketingmanagers, brandmanagers, digital managers en bureaus. Dreammachine Kids is de gastheer tijdens een reis door inspirerende cases, nieuwe marketinginzichten en tips & tricks om digitale marketing programma’s naar mama’s en families succesvoller te maken. Sprekers zijn Gerda Van Damme, manager van Dreammachine Kids, Barbara Haddad, CEO van het Franse bureau Marketing With Mums (over het Trend Rapport over de relatie tussen mama’s en merken), Guido Janssens (manager van Dreammachine, met een overzicht van mogelijkheden om met de mobiele familie te communiceren) en tot slot Joelle Liberman, CEO van Egérie Research en van de BMMA (Belgian Marketing and Management Association), met een portret van de ‘nieuwe papa’, en hoe hij digitaal met merken connecteert.
Het aantal plaatsen is beperkt, inschrijven kan hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]