Sinds donderdag 18 april is de afrit naar rechts richting Waterloo vanaf de E411 afgesloten, ondanks pogingen van het Waalse en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest om de werkzaamheden uit te stellen. Waterloo Beer en zijn bureau Federate grepen de kans om een grapje uit te halen.
Waterloo Beer heeft een humoristisch antwoord bedacht op het twijfelachtige beheer van de werkzaamheden. Duizenden automobilisten die gefrustreerd zijn door de werken zullen slechts een korte omleiding moeten volgen om het bier van de troosteloze vlakte te proeven. Onderstaande afbeelding wordt gepubliceerd op de verschillende sociale netwerken van het merk, waaronder Instagram.
CREDITS:
Advertised brand : Waterloo beer (Groupe Anthony Martin)
Client : Edward Martin
Creative Lead : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Copywriter : Denis Dubrulle
Design : Céline Godaert
Account Management : Thomas Danthine
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]