Sinds donderdag 18 april is de afrit naar rechts richting Waterloo vanaf de E411 afgesloten, ondanks pogingen van het Waalse en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest om de werkzaamheden uit te stellen. Waterloo Beer en zijn bureau Federate grepen de kans om een grapje uit te halen.
Waterloo Beer heeft een humoristisch antwoord bedacht op het twijfelachtige beheer van de werkzaamheden. Duizenden automobilisten die gefrustreerd zijn door de werken zullen slechts een korte omleiding moeten volgen om het bier van de troosteloze vlakte te proeven. Onderstaande afbeelding wordt gepubliceerd op de verschillende sociale netwerken van het merk, waaronder Instagram.
CREDITS:
Advertised brand : Waterloo beer (Groupe Anthony Martin)
Client : Edward Martin
Creative Lead : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Copywriter : Denis Dubrulle
Design : Céline Godaert
Account Management : Thomas Danthine
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]