WAVE druk in de weer voor zijn klanten

Crea / News

WAVE, het sport en muziek agency, beleeft een druk eindejaar. Het mocht de afgelopen weken vier nieuwe klanten verwelkomen. Zowel Deceuninck als Quick-Step vertrouwen hun content en field activaties rond de gelijknamige wielerploeg toe aan WAVE. In een eerste fase wordt een film- en fotoshoot georganiseerd tijdens de jaarlijkse winterstage van “The Wolfpack”. Een vijfkoppig team van WAVE reist samen met de renners af richting Calpe (Spanje). Nadien worden voor de twee sponsors nog content plannen uitgerold tijdens het wielerseizoen, gekoppeld aan verschillende field activaties.

Voor de NMBS mag WAVE na een pitch de eindejaaractie verzorgen. Tot en met 6 januari doorkruist de Happy Train het land; een kersttrein die voor heel wat pendelplezier zorgt. De pendelaars kunnen samen met de Kerstman op de foto terwijl z’n elfjes snoep uitdelen. De reizigers krijgen de foto mee naar huis en kunnen hem zelfs in de kerstboom hangen. Verder worden in zeven stations decors voorzien die de pendelaars de perfecte Instagram-foto opleveren. Bovendien kunnen ze met de foto gepersonaliseerde kerstkaartjes laten maken.   

Tenslotte lanceerde WAVE onlangs een internationale onlinecampagne voor Jaegher in samenwerking met Bowling Brands en fotograaf Kurt Stallaert. De Belgische racefietsen producent heeft nog nooit middelen vrijgemaakt voor above of online communicatie. Hier komt nu verandering in met gerichte advertenties op sociale media.