Wavemaker, Stellar en C'Ôte D'Or gaan samen voor goud

Crea / News

Voor het tweede jaar op rij ondersteunen influencermarketingbureau Stellar en digitaal bureau Wavemaker het merk Côte D’Or in zijn influencercampagnes op sociale netwerken. Ter gelegenheid van het EK-kampioenschap deed het merk een beroep op de twee partners voor een leuke influencercampagne: We go for gold

Stellar vroeg aan 31 Belgische micro-influencers om een video te maken terwijl ze ons nationale elftal aanmoedigden. Dit aan de hand van leuke accessoires, Côte D’Or-chocolade en natuurlijk de overwinningskreet “We go for gold!” natuurlijk. Ook andere socialmediagebruikers werd aangemoedigd om een eigen video te delen, waarna er iedere week deelnemers werden beloond. Er werden in totaal maar liefst 155 Instagramvideo’s gemaakt. 

 
 
 
 
 
Voir cette publication sur Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Une publication partagée par Géraldine, Belgian Blogger (@suchagirl.be)

Credits

  • Annonceur : Côte D’Or
  • Agence d’influence : Stellar
  • Agence Média : Wavemaker
  • Agence marketing one-to-one (challenge et goodies): Butik
  • Agence Créative (We Go For Gold et Jeu concours) : Demonstr8
  • Dates : Juin 2021
  • Réseau Social de diffusion: Instagram
  • Influenceurs de la campagne : @ascookedbyginger @liesellove.be @lievevandenweghe @sarahsaenen @suchagirl.be @belgonomy @mannievdw @anneliesbeleeft @thetinynomad @pinklollypops @mamavanvijf @tinnekes @elodielovetralala @mariegourmandise @lizaddc @clsnsalome @aisling2121 @nickysjoy @momsarahwithlove @stephanie_bex @josephine.declercq @valerie_et_lesfilles @aliciasfood @stephanie.decaux @justin__petit @guntherlevi @happyischic @louisandvictoria @philcaluwaerts @Alessiadrinklipstick