
De advertenties werden op maat gemaakt voor elke doelgroep. De tekst en afbeeldingen werden aangepast volgens het geslacht en de professionele status van de gebruikers, hetzij privé of zelfstandig (in dit geval werden de fiscale voordelen vooral uitgelicht). Via deze advertenties op Facebook kunnen geïnteresseerde personen een eenvoudig formulier invullen waarbij ze ook de dealer van hun keuze kunnen aanduiden voor de organisatie van een testrit.
De verkregen gegevens worden geïntegreerd in het CRM-systeem van Lexus. Een van de beperking van Facebook forms is dat het niet mogelijk is de gegevens te raadplegen buiten het sociale netwerk om. WAX Interactive heeft daarom een tool ontwikkeld dat het mogelijk maakt om de gegevens te importeren in de database van Lexus. Deze gegevens worden dan automatisch verbonden met de sales manager van de gekozen dealer, die meteen wordt geïnformeerd over de nieuwe opportuniteit en de potentiële klant meteen kan contacteren voor een testrit. De tijd tussen de aanvraag en het eerste contact met de klant wordt, dankzij de directe verbinding tussen de CRM en het sociale netwerk, gevoelig verkort. Daarenboven zal Lexus deze gegevens ook kunnen gebruiken voor toekomstige marketingcampagnes.
Meerdere wagens werden verkocht na slechts een paar weken campagne. Lexus is zeer tevreden over de resultaten. De eerste campagne genereerde 200 kwalitatieve leads in twee maanden. De tweede campagne genereerde na slechts 3 weken campagne al 140 leads. WAX Interactive gaf ook een boost aan de campagne net voor het autosalon in Brussel, de Brussels Motor Show.