Hoezo, er zijn geen uitgevers meer? Uitgevers van pers- en periodieke publicaties bundelen meer en meer hun krachten en inzichten om de digitale shift in productie, mediaconsumptie en advertentiemarkt aan te pakken. De dynamiek van de federatie We Media speelt daarin een belangrijke rol. Dit jaar verwelkomde We Media al zeven nieuwe uitgevers als lid: H Art BV, Stichting Museumpeil, Poëziecentrum, Néosanté, Thomas More Research, Brafco en Blitz-magazine. Het gaat om kunst- en cultuurtijdschriften, special interest, gratis pers en vakpers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]