We Media vergroot voetafdruk

Hoezo, er zijn geen uitgevers meer? Uitgevers van pers- en periodieke publicaties bundelen meer en meer hun krachten en inzichten om de digitale shift in productie, mediaconsumptie en advertentiemarkt aan te pakken. De dynamiek van de federatie We Media speelt daarin een belangrijke rol. Dit jaar verwelkomde We Media al zeven nieuwe uitgevers als lid: H Art BV, Stichting Museumpeil, Poëziecentrum, Néosanté, Thomas More Research, Brafco en Blitz-magazine. Het gaat om kunst- en cultuurtijdschriften, special interest, gratis pers en vakpers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]