We Media vergroot voetafdruk

Hoezo, er zijn geen uitgevers meer? Uitgevers van pers- en periodieke publicaties bundelen meer en meer hun krachten en inzichten om de digitale shift in productie, mediaconsumptie en advertentiemarkt aan te pakken. De dynamiek van de federatie We Media speelt daarin een belangrijke rol. Dit jaar verwelkomde We Media al zeven nieuwe uitgevers als lid: H Art BV, Stichting Museumpeil, Poëziecentrum, Néosanté, Thomas More Research, Brafco en Blitz-magazine. Het gaat om kunst- en cultuurtijdschriften, special interest, gratis pers en vakpers.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





