Weber Shandwick en BBDO strijden tegen migraine


De 6de editie van de Week van de Migraine, met als partners de Algemeen Pharmaceutische Bond (APB), de Vereniging der Coöperatieve Apotheken van België (OPHACO) en GSK Consumer Healthcare en met de hulp van Weber Shandwick en BBDO, start op 14 mei in de Belgische apotheken.

De Week van de Migraine wil dit jaar de aandacht vestigen op het schuldgevoel dat migrainepatiënten zich vaak aanpraten. Met de slogan “Migraine hoeft geen extra etiket” en enkele confronterende campagnebeelden, spreekt de campagne zowel migrainepatiënten als hun omgeving aan. In de apotheken zullen er, naast de campagneposters, ook informatiebrochures over migraine liggen. Daarnaast worden er ook migrainedagboeken uitgedeeld. In verschillende stations in België kunnen reizigers via een VR-bril ervaren hoe het voelt om een migraineaanval te krijgen op het slechtst denkbare moment: wanneer je thuiskomt en vrienden en familie een verrassingsverjaardagsfeest hebben georganiseerd.
En op de website weekvandemigraine.be vind je meer informatie over de campagne, de link naar de Virtual reality migraine video en de getuigenissen van Chloë, haar man Jochem en mama Inge over leven met migraine.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]