Weber Shandwick en BBDO strijden tegen migraine


De 6de editie van de Week van de Migraine, met als partners de Algemeen Pharmaceutische Bond (APB), de Vereniging der Coöperatieve Apotheken van België (OPHACO) en GSK Consumer Healthcare en met de hulp van Weber Shandwick en BBDO, start op 14 mei in de Belgische apotheken.

De Week van de Migraine wil dit jaar de aandacht vestigen op het schuldgevoel dat migrainepatiënten zich vaak aanpraten. Met de slogan “Migraine hoeft geen extra etiket” en enkele confronterende campagnebeelden, spreekt de campagne zowel migrainepatiënten als hun omgeving aan. In de apotheken zullen er, naast de campagneposters, ook informatiebrochures over migraine liggen. Daarnaast worden er ook migrainedagboeken uitgedeeld. In verschillende stations in België kunnen reizigers via een VR-bril ervaren hoe het voelt om een migraineaanval te krijgen op het slechtst denkbare moment: wanneer je thuiskomt en vrienden en familie een verrassingsverjaardagsfeest hebben georganiseerd.
En op de website weekvandemigraine.be vind je meer informatie over de campagne, de link naar de Virtual reality migraine video en de getuigenissen van Chloë, haar man Jochem en mama Inge over leven met migraine.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]