{Webinar} DPG Media zoekt de sleutel naar efficiënte reclame

- 15/02/2022
14:00 - 16:00 - Online
Vraagt u zich ook af hoe het komt dat ‘aandacht’ reclamestrategieën futureproof maakt? Zoekt u ook de sleutel tot efficiënte en effectieve reclame? DPG Media Research zoekt met u mee tijdens een webinar op 15 februari. Samen met de sprekers zal moderator Bernd Strauven, senior researcher bij DPG Media, de resultaten belichten van het meest recente onderzoek rond ‘aandacht’, inclusief het laatste experiment met Lumen en zijn drivers voor display-advertising op HLN.be.
Op het programma...
- Attention and its drivers for display ads on HLN.be
Mike Follett CEO of Lumen
- The impact of attention-based metrics and the implications of attention for the media industry
Andy Brown CEO of The Attention Council
- Planning and optimizing an online media campaign with attention and its outcomes
Lucie Guillerminet connections manager at AB Inbev France and Benelux
- The importance of creativity and the translation of attention into practice
Reynder Bruyns strategy director of iProspect in the Netherlands
- Attention measurement of TVision and insights about TV/video consumption and attention for ads
Yan Liu CEO of TVision
Het gratis webinar is bestemd voor adverteerders, marketeers, communicatiemanagers en mediaspecialisten. Inschrijven kan via deze link.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]