- 15/02/2022
14:00 - 16:00 - Online
Vraagt u zich ook af hoe het komt dat ‘aandacht’ reclamestrategieën futureproof maakt? Zoekt u ook de sleutel tot efficiënte en effectieve reclame? DPG Media Research zoekt met u mee tijdens een webinar op 15 februari. Samen met de sprekers zal moderator Bernd Strauven, senior researcher bij DPG Media, de resultaten belichten van het meest recente onderzoek rond ‘aandacht’, inclusief het laatste experiment met Lumen en zijn drivers voor display-advertising op HLN.be.
Op het programma...
- Attention and its drivers for display ads on HLN.be
Mike Follett CEO of Lumen
- The impact of attention-based metrics and the implications of attention for the media industry
Andy Brown CEO of The Attention Council
- Planning and optimizing an online media campaign with attention and its outcomes
Lucie Guillerminet connections manager at AB Inbev France and Benelux
- The importance of creativity and the translation of attention into practice
Reynder Bruyns strategy director of iProspect in the Netherlands
- Attention measurement of TVision and insights about TV/video consumption and attention for ads
Yan Liu CEO of TVision
Het gratis webinar is bestemd voor adverteerders, marketeers, communicatiemanagers en mediaspecialisten. Inschrijven kan via deze link.