{Webinar} VIA presenteert zijn TV REPORT 2021

- 10/03/2022 16:00
- Online
Met hoeveel procent is de tv-reclamemarkt gestegen in 2021? Werd er meer of minder uitgesteld gekeken? Wie was de grootste adverteerder het afgelopen jaar? Op 10 maart deelt VIA in een webinar de resultaten van zijn TV Report 2021, dat de tv-kijkers- en adverteerdersmarkt van 2021 analyseert.
Jaarrapporten worden in de ons omringende landen al langer uitgebracht. Een traditie waar VIA ook in België mee wil starten. Als presentatoren van dienst kozen ze voor opkomend talent: Pauline Madhloom (DPG Media) en Yassine Majid (RMB).
Onderzoeksbureau Kantar heeft opnieuw haar bekende Media Trends & Predictions-rapport uitgebracht met hierin de wereldwijd belangrijkste trends en voorspellingen voor de media-industrie voor 2022. Coen Kempen, global head of strategy MeMo2 Kantar, neemt op vijftien minuten tijd de vijf belangrijkste thema’s door. Tot slot zal Véronique Goossens, chief economist bij Belfius, de economische outlook schetsen voor het komende jaar, met aandacht voor de consument.
Wilfried Celis, voorzitter van VIA, zal het geheel in goede banen leiden en enkele speerpunten zelf toelichten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]