{Webinar} VIA presenteert zijn TV REPORT 2021

Agenda / Media / News / Research

  • 10/03/2022 16:00
  • Online

Met hoeveel procent is de tv-reclamemarkt gestegen in 2021? Werd er meer of minder uitgesteld gekeken? Wie was de grootste adverteerder het afgelopen jaar? Op 10 maart deelt VIA in een webinar de resultaten van zijn TV Report 2021, dat de tv-kijkers- en adverteerdersmarkt van 2021 analyseert.

Jaarrapporten worden in de ons omringende landen al langer uitgebracht. Een traditie waar VIA ook in België mee wil starten. Als presentatoren van dienst kozen ze voor opkomend talent: Pauline Madhloom (DPG Media) en Yassine Majid (RMB).

Onderzoeksbureau Kantar heeft opnieuw haar bekende Media Trends & Predictions-rapport uitgebracht met hierin de wereldwijd belangrijkste trends en voorspellingen voor de media-industrie voor 2022. Coen Kempen, global head of strategy MeMo2 Kantar, neemt op vijftien minuten tijd de vijf belangrijkste thema’s door. Tot slot zal Véronique Goossens, chief economist bij Belfius, de economische outlook schetsen voor het komende jaar, met aandacht voor de consument.

Wilfried Celis, voorzitter van VIA, zal het geheel in goede banen leiden en enkele speerpunten zelf toelichten.