Sporza steekt in een nieuw kleedje. Niet alleen de kleuren en het logo hebben een opwaardering gekregen, ook de site en de app zien er vanaf nu anders uit. De sportzender werkte vooreerst aan de gebruiksvriendelijkheid van de website. Daarbij hield men rekening met de kritiek en de opmerkingen die de VRT de voorbije jaren bereikten. Sporza belooft dat gebruikers voortaan gemakkelijker dan ooit het nieuws en de uitslagen van hun favoriete sport terugvinden. En dat zowel op laptop als op smartphone. Daarnaast zijn ook werken uitgevoerd aan de Sporza-app en de Sporza-voetbalapp.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]