Darwin kiest voor het verrassingseffect in haar nieuwe campagne voor Sikkens, het gamma voor professionele schilders van AkzoNobel. Bijzonder alledaagse beelden voor gebruik in decoratiemagazines en de vakpers krijgen daarbij de hoofdrol. Creatief directeur Carl Andry: “In tegenstelling tot klassieke campagnes voor verf toont Sikkens hier geen afgewerkte interieurs maar werven, net voordat de professionals er hun knowhow op loslaten.”
"Met deze campagne spreken we professionele schilders aan via challenges waar ze dagelijks mee geconfronteerd worden," licht Laura Switten, senior brand manager van Sikkens, toe. "De uitdaging is soms groot, maar met Sikkens verf en onze extra services halen ze het beste uit elk project.”
De campagne loopt de komende maanden in print, sociale media en point of sale.
Credits:
Klant: Akzonobel Professional, Laura Switten
Account Team: Eva Maes, Taraneh Ataï Kachoui, Elien Van Simaeys
Strategy: Barbara De Laet, Jef Raeman
Digital strategy: Jan Seurinck
Creative director: Klaartje Galle, Carl Andry
Creative team: Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe, Mathijs Bettens, Olivier Roland
Graphic design & studio : Francois Radermaeker, Sarah Van Wylick
Fotograaf: Verne
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]