Nieuwe Sikkens-werf voor darwin

Crea / News

Darwin kiest voor het verrassingseffect in haar nieuwe campagne voor Sikkens, het gamma voor professionele schilders van AkzoNobel. Bijzonder alledaagse beelden voor gebruik in decoratiemagazines en de vakpers krijgen daarbij de hoofdrol. Creatief directeur Carl Andry: “In tegenstelling tot klassieke campagnes voor verf toont Sikkens hier geen afgewerkte interieurs maar werven, net voordat de professionals er hun knowhow op loslaten.” 

"Met deze campagne spreken we professionele schilders aan via challenges waar ze dagelijks mee geconfronteerd worden," licht Laura Switten, senior brand manager van Sikkens, toe. "De uitdaging is soms groot, maar met Sikkens verf en onze extra services halen ze het beste uit elk project.”

De campagne loopt de komende maanden in print, sociale media en point of sale.

Credits:

Klant: Akzonobel Professional, Laura Switten

Account Team: Eva Maes, Taraneh Ataï Kachoui, Elien Van Simaeys 

Strategy: Barbara De Laet, Jef Raeman

Digital strategy: Jan Seurinck 

Creative director: Klaartje Galle, Carl Andry 

Creative team: Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe, Mathijs Bettens, Olivier Roland

Graphic design & studio : Francois Radermaeker, Sarah Van Wylick 

Fotograaf: Verne