Welke maat heeft de digitale voetafdruk?

Online schuift op naar de kern van de marketingstrategie. In de 24/7-wereld mikken merken op impact doorheen alle zogenoemde touchpoints. Kom je niet in beeld en wordt er niet over jou gepraat, dan besta je niet. Drie experts gunden PUB (en dus: alle lezers van PUB) een blik onder de digitale motorkap.
IDWeaver focust op online strategie. “We begeleiden onze klanten in de transformatie naar een digitale omgeving,” preciseert CEO Nicolas Degrave. IDWeaver werkt voor grote bedrijven zoals BNP Paribas Fortis of Leroy Merlin in Frankrijk naast een rist kmo’s. Social Lab Brussels zet in op Social CRM voor merken zoals Philips, Nespresso, Brussels Airlines en Nationale Loterij. En in het algemeen groeit digital advertising met rasse schreden. Gabriel Goldberg, business director Semesis en interim manager OMD Belgium, spreekt uit ervaring. Hij richtte het online communicatiebureau Semesis op, inmiddels opgenomen in de schoot van Omnicom Media Group.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]