Welke maat heeft de digitale voetafdruk?

Online schuift op naar de kern van de marketingstrategie. In de 24/7-wereld mikken merken op impact doorheen alle zogenoemde touchpoints. Kom je niet in beeld en wordt er niet over jou gepraat, dan besta je niet. Drie experts gunden PUB (en dus: alle lezers van PUB) een blik onder de digitale motorkap.
IDWeaver focust op online strategie. “We begeleiden onze klanten in de transformatie naar een digitale omgeving,” preciseert CEO Nicolas Degrave. IDWeaver werkt voor grote bedrijven zoals BNP Paribas Fortis of Leroy Merlin in Frankrijk naast een rist kmo’s. Social Lab Brussels zet in op Social CRM voor merken zoals Philips, Nespresso, Brussels Airlines en Nationale Loterij. En in het algemeen groeit digital advertising met rasse schreden. Gabriel Goldberg, business director Semesis en interim manager OMD Belgium, spreekt uit ervaring. Hij richtte het online communicatiebureau Semesis op, inmiddels opgenomen in de schoot van Omnicom Media Group.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]