Welke PR-m/v heeft de meest overtuigende Tweet of Facebook-post?

Voor PR-managers betekent een nieuw jaar vooruitblikken, maar vooral ook analyserend terugblikken op het afgelopen jaar. Meten is vandaag namelijk nog steeds weten. ‘Hoe scoorde uw organisatie het afgelopen jaar in de pers?’ was dan ook dé centrale vraag in de direct mailing die Famous Relations stuurde naar klanten en prospects. Samen met GoPress bouwde het PR-bureau count-your.famousrelations.be, een online tool die de volgende twee weken in één oogopslag weergeeft hoe vaak organisaties, CEO’s of woordvoerders in 2015 werden vernoemd op nieuwswebsites en in print media.
En, omdat kwaliteit nog steeds kwantiteit overstijgt, schenkt Famous Relations één uitgebreide inhoudelijke media-analyse aan de PR-verantwoordelijke met de meest overtuigende Tweet of Facebook-post waarin count-your.famousrelations.be staat vermeld. Start counting (and sharing)...
Credits
Client: Famous Relations
Partner : GoPress (Ariane Stuckens)
Agency: Famous Relations & Famous
Creative Team: Wim Van der Linden, Liedewij Verbiest, Anne-Cécile Collignon & Liesbeth Pyck
Project leader: Liedewij Verbiest
Online Project Manager: Bart De Bock
Webmaster : Benjamin Van Maldergem
Design: Ken Wuytack
Development: Kevin Peters
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]