Welke PR-m/v heeft de meest overtuigende Tweet of Facebook-post?

FR_GoPress_Mockup_0000_Layer-Comp-2

Communication / News

FR_GoPress_Mockup_0000_Layer-Comp-2

Voor PR-managers betekent een nieuw jaar vooruitblikken, maar vooral ook analyserend terugblikken op het afgelopen jaar. Meten is vandaag namelijk nog steeds weten. ‘Hoe scoorde uw organisatie het afgelopen jaar in de pers?’ was dan ook dé centrale vraag in de direct mailing die Famous Relations stuurde naar klanten en prospects. Samen met GoPress bouwde het PR-bureau count-your.famousrelations.be, een online tool die de volgende twee weken in één oogopslag weergeeft hoe vaak organisaties, CEO’s of woordvoerders in 2015 werden vernoemd op nieuwswebsites en in print media.

En, omdat kwaliteit nog steeds kwantiteit overstijgt, schenkt Famous Relations één uitgebreide inhoudelijke media-analyse aan de PR-verantwoordelijke met de meest overtuigende Tweet of Facebook-post waarin count-your.famousrelations.be staat vermeld. Start counting (and sharing)...

FR_GoPress_Mockup_0001_Layer-Comp-3

 

Credits

Client: Famous Relations

Partner : GoPress (Ariane Stuckens)

Agency: Famous Relations & Famous

Creative Team: Wim Van der Linden, Liedewij Verbiest, Anne-Cécile Collignon & Liesbeth Pyck

Project leader: Liedewij Verbiest

Online Project Manager: Bart De Bock

Webmaster : Benjamin Van Maldergem

Design: Ken Wuytack

Development: Kevin Peters