Werk aan de winkel voor mortierbrigade

Mortierbrigade won de competitie voor Canvas - zie het bericht over de nieuwe campagne voor de zender. Ook de game changers van Mobile Vikings kozen voor de aanpak van het bureau. In 2009 werd het mobiele merk gelanceerd als de eerste community die écht strijdt voor mobiele data-vrijheid. Intussen tellen ze zo’n 250.000 klanten (of vikings zoals ze zich noemen). Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor ‘mobile freedom’ is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkcampagne is binnenkort te zien en is al van de hand van mortierbrigade. In competitie nam het bureau het op tegen de vrienden van Make Lemonade.
Ook Lampiris, de 3e energieleverancier in België, gaat overstag voor mortierbrigade. In een energiemarkt waar merkentrouw steeds moeilijker wordt, staat Lampiris voor een duidelijk groen verhaal. Mensen duidelijk maken dat je beter kiest voor het origineel is de opdracht van mortierbrigade.
Niko, Belgisch marktleider in home automation, zal samen met mortierbrigade haar merk verder uitbouwen. Dit zowel in b2b als b2c.
Tot slot vertrouwde Barry Callebaut, na competitie, de ontwikkeling van haar nieuwe online platform toe aan de digital craftsmen van mortierbrigade in Gent. Het bureau zal dit digitale traject uittekenen en uitbouwen voor het internationaal platform voor het beroemde chocolademerk.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]