Mortierbrigade won de competitie voor Canvas - zie het bericht over de nieuwe campagne voor de zender. Ook de game changers van Mobile Vikings kozen voor de aanpak van het bureau. In 2009 werd het mobiele merk gelanceerd als de eerste community die écht strijdt voor mobiele data-vrijheid. Intussen tellen ze zo’n 250.000 klanten (of vikings zoals ze zich noemen). Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor ‘mobile freedom’ is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkcampagne is binnenkort te zien en is al van de hand van mortierbrigade. In competitie nam het bureau het op tegen de vrienden van Make Lemonade.
Ook Lampiris, de 3e energieleverancier in België, gaat overstag voor mortierbrigade. In een energiemarkt waar merkentrouw steeds moeilijker wordt, staat Lampiris voor een duidelijk groen verhaal. Mensen duidelijk maken dat je beter kiest voor het origineel is de opdracht van mortierbrigade.
Niko, Belgisch marktleider in home automation, zal samen met mortierbrigade haar merk verder uitbouwen. Dit zowel in b2b als b2c.
Tot slot vertrouwde Barry Callebaut, na competitie, de ontwikkeling van haar nieuwe online platform toe aan de digital craftsmen van mortierbrigade in Gent. Het bureau zal dit digitale traject uittekenen en uitbouwen voor het internationaal platform voor het beroemde chocolademerk.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]