Werk aan de winkel voor mortierbrigade

Budgets / News

Mobile Vikings

Mortierbrigade won de competitie voor Canvas - zie  het bericht over de nieuwe campagne voor de zender. Ook de game changers van Mobile Vikings kozen voor de aanpak van het bureau. In 2009 werd het mobiele merk gelanceerd als de eerste community die écht strijdt voor mobiele data-vrijheid. Intussen tellen ze zo’n 250.000 klanten (of vikings zoals ze zich noemen).  Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor ‘mobile freedom’ is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkcampagne is binnenkort te zien en is al van de hand van mortierbrigade. In competitie nam het bureau het op tegen de vrienden van Make Lemonade.

Lampiris

Ook Lampiris, de 3e energieleverancier in België, gaat overstag voor mortierbrigade. In een energiemarkt waar merkentrouw steeds moeilijker wordt, staat Lampiris voor een duidelijk groen verhaal. Mensen duidelijk maken dat je beter kiest voor het origineel is de opdracht van mortierbrigade.

Niko

Niko, Belgisch marktleider in home automation, zal samen met mortierbrigade haar merk verder uitbouwen. Dit zowel in b2b als b2c.
Barry Callebaut

Tot slot vertrouwde Barry Callebaut, na competitie, de ontwikkeling van haar nieuwe online platform toe aan de digital craftsmen van mortierbrigade in Gent. Het bureau zal dit digitale traject uittekenen en uitbouwen voor het internationaal platform voor het beroemde chocolademerk.