In augustus 2011 kwam de UMA voor de dag met een duidelijke en constructieve stellingname gericht aan de auditmaatschappijen. Daarin werden bepaalde praktijken aangekaart, en vooral de slechte kennis die bepaalde auditors hebben van de sector die ze worden geacht te analyseren. In die context leek het ons interessant om het woord te geven aan de ‘verdedigende partij’. Het moet gezegd dat men in die gelederen niet meteen veel enthousiasme toonde. Uiteindelijk kregen we wel gehoor bij Koen Pieraerts, partner van KPI Consultancy, die werkt als auditor voor klanten als Accenture, Red Bull…
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]