In augustus 2011 kwam de UMA voor de dag met een duidelijke en constructieve stellingname gericht aan de auditmaatschappijen. Daarin werden bepaalde praktijken aangekaart, en vooral de slechte kennis die bepaalde auditors hebben van de sector die ze worden geacht te analyseren. In die context leek het ons interessant om het woord te geven aan de ‘verdedigende partij’. Het moet gezegd dat men in die gelederen niet meteen veel enthousiasme toonde. Uiteindelijk kregen we wel gehoor bij Koen Pieraerts, partner van KPI Consultancy, die werkt als auditor voor klanten als Accenture, Red Bull…

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




