In augustus 2011 kwam de UMA voor de dag met een duidelijke en constructieve stellingname gericht aan de auditmaatschappijen. Daarin werden bepaalde praktijken aangekaart, en vooral de slechte kennis die bepaalde auditors hebben van de sector die ze worden geacht te analyseren. In die context leek het ons interessant om het woord te geven aan de ‘verdedigende partij’. Het moet gezegd dat men in die gelederen niet meteen veel enthousiasme toonde. Uiteindelijk kregen we wel gehoor bij Koen Pieraerts, partner van KPI Consultancy, die werkt als auditor voor klanten als Accenture, Red Bull…
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]