What’s in a name? brengt arsenaal van Defensie in kaart

De rol van het Belgische leger is actueler dan ooit. Op vraag van Knack gaf Defensie nieuwe statistieken vrij over haar wapenarsenaal.
Wat is de huidige stand van zaken? Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor een heldere infografiek met doorlichting van de vier componenten, becommentarieerd door militair expert Sven Biscop.
“Het is goed dat Defensie veel van haar materiaal vernieuwt. Toch blijven de aantallen relatief beperkt. Maar positief is dat we investeren. De getalsterkte van ons leger wordt opgeschaald van 25.000 naar 29.000 tegen 2030. En als je meer volk aantrekt, heb je ook meer uitrusting nodig. De trend is positief. Er zit een groeipad in. En dat was nodig.”
Meer informatie en toelichting op Knack.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]