What’s in a name? brengt arsenaal van Defensie in kaart

De rol van het Belgische leger is actueler dan ooit. Op vraag van Knack gaf Defensie nieuwe statistieken vrij over haar wapenarsenaal.
Wat is de huidige stand van zaken? Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor een heldere infografiek met doorlichting van de vier componenten, becommentarieerd door militair expert Sven Biscop.
“Het is goed dat Defensie veel van haar materiaal vernieuwt. Toch blijven de aantallen relatief beperkt. Maar positief is dat we investeren. De getalsterkte van ons leger wordt opgeschaald van 25.000 naar 29.000 tegen 2030. En als je meer volk aantrekt, heb je ook meer uitrusting nodig. De trend is positief. Er zit een groeipad in. En dat was nodig.”
Meer informatie en toelichting op Knack.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]