What’s in a name? brengt Gent in kaart

Met het nieuwe Parkeerplan rolt Stad Gent een hele reeks nieuwe parkeermaatregelen uit over de Arteveldestad. Het probleem in Gent is simpel: er is te weinig parkeerplaats en er zijn te veel auto's. De vernieuwde zones voor betalend parkeren en de grotere bewonerszones moeten het voor de Gentenaar vergemakkelijken om een plekje dichter bij de bestemming te vinden. Bedoeling is om slimmer en efficiënter om te springen met de huidige parkeerplekken.
De creatieven van What’s in a name? tekenen de plannen hiervoor (letterlijk) tot in 2017 uit. De landmarks illustreren passend de oriëntatiepunten voor elke bewoner.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]