What’s in a name? brengt Gent in kaart

Met het nieuwe Parkeerplan rolt Stad Gent een hele reeks nieuwe parkeermaatregelen uit over de Arteveldestad. Het probleem in Gent is simpel: er is te weinig parkeerplaats en er zijn te veel auto's. De vernieuwde zones voor betalend parkeren en de grotere bewonerszones moeten het voor de Gentenaar vergemakkelijken om een plekje dichter bij de bestemming te vinden. Bedoeling is om slimmer en efficiënter om te springen met de huidige parkeerplekken.
De creatieven van What’s in a name? tekenen de plannen hiervoor (letterlijk) tot in 2017 uit. De landmarks illustreren passend de oriëntatiepunten voor elke bewoner.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]