What’s in a name? brengt Gent in kaart

Met het nieuwe Parkeerplan rolt Stad Gent een hele reeks nieuwe parkeermaatregelen uit over de Arteveldestad. Het probleem in Gent is simpel: er is te weinig parkeerplaats en er zijn te veel auto's. De vernieuwde zones voor betalend parkeren en de grotere bewonerszones moeten het voor de Gentenaar vergemakkelijken om een plekje dichter bij de bestemming te vinden. Bedoeling is om slimmer en efficiënter om te springen met de huidige parkeerplekken.
De creatieven van What’s in a name? tekenen de plannen hiervoor (letterlijk) tot in 2017 uit. De landmarks illustreren passend de oriëntatiepunten voor elke bewoner.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]