What's in a name? tekende in opdracht van Stad Gent voor de kindvriendelijke zomercampagne ‘De zomer wordt elke week de MAX’. De centrale tool is een interactieve vakantiekalender met leuke illustraties: elke week maken de beestige mascottes het mooie weer met kleurige tips over de Gentsche Fieste, buitenactiviteiten, speelpleinen, sporten, hobby’s, boeken, spelletjes, vrijetijdstips, wedstrijden, enz. En met een ris stickertjes kunnen de kiddo’s van Gent hun hele vakantie persoonlijk pimpen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]