What's in a name? tekende in opdracht van Stad Gent voor de kindvriendelijke zomercampagne ‘De zomer wordt elke week de MAX’. De centrale tool is een interactieve vakantiekalender met leuke illustraties: elke week maken de beestige mascottes het mooie weer met kleurige tips over de Gentsche Fieste, buitenactiviteiten, speelpleinen, sporten, hobby’s, boeken, spelletjes, vrijetijdstips, wedstrijden, enz. En met een ris stickertjes kunnen de kiddo’s van Gent hun hele vakantie persoonlijk pimpen.




Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





