What’s in a name? doet het zomeren in Gent

What's in a name? tekende in opdracht van Stad Gent voor de kindvriendelijke zomercampagne ‘De zomer wordt elke week de MAX’. De centrale tool is een interactieve vakantiekalender met leuke illustraties: elke week maken de beestige mascottes het mooie weer met kleurige tips over de Gentsche Fieste, buitenactiviteiten, speelpleinen, sporten, hobby’s, boeken, spelletjes, vrijetijdstips, wedstrijden, enz. En met een ris stickertjes kunnen de kiddo’s van Gent hun hele vakantie persoonlijk pimpen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]