What's in a name doet rebranding voor De Expeditie

Communicatiecollectief What’s in a name? verzorgde de rebranding en huisstijl van De Expeditie, dat in een historisch gebouw de thuisbasis vormt voor zeven socioculturele organisaties.
Aifoon, Vrede, Compagnie Cecilia, Circuscentrum, Miramiro, Victoria Deluxe en JES engageren zich om van De Expeditie een plaats te maken waar creativiteit kan groeien op een kwaliteitsvolle en mensgerichte manier en waar diverse doelgroepen zich thuis voelen dankzij wederzijds respect. De richtinggevende ‘x-factor’ speelt een sleutelrol in de visuele identiteit en de signalisatie van het historische gebouw die What's in a name? ontwikkelde.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]