Communicatiecollectief What’s in a name? verzorgde de rebranding en huisstijl van De Expeditie, dat in een historisch gebouw de thuisbasis vormt voor zeven socioculturele organisaties.
Aifoon, Vrede, Compagnie Cecilia, Circuscentrum, Miramiro, Victoria Deluxe en JES engageren zich om van De Expeditie een plaats te maken waar creativiteit kan groeien op een kwaliteitsvolle en mensgerichte manier en waar diverse doelgroepen zich thuis voelen dankzij wederzijds respect. De richtinggevende ‘x-factor’ speelt een sleutelrol in de visuele identiteit en de signalisatie van het historische gebouw die What's in a name? ontwikkelde.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]