What’s in a name gooit hoge ogen in Mexico

Voor de globale posterwedstrijd ‘To Death with a Smile’ werd uit ruim 30.000 inzendingen van 157 landen ook het ontwerp van What’s in a name? door een internationale jury geselecteerd. De briefing was om de dood op een persoonlijke manier te benaderen. Bruno Seys en Filip Vandewiele gingen in hun werk ‘De Tand des Tijds’ op een speelse manier aan de slag met Eros en Thanatos. Leidmotief? iMaginative Storytelling. De 541 finalisten zijn tot en met 10 maart te bewonderen in MUMEDI, het ‘Museo Mexicano del Diseño’ te Mexico City.

Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



