What’s in a name gooit hoge ogen in Mexico

Voor de globale posterwedstrijd ‘To Death with a Smile’ werd uit ruim 30.000 inzendingen van 157 landen ook het ontwerp van What’s in a name? door een internationale jury geselecteerd. De briefing was om de dood op een persoonlijke manier te benaderen. Bruno Seys en Filip Vandewiele gingen in hun werk ‘De Tand des Tijds’ op een speelse manier aan de slag met Eros en Thanatos. Leidmotief? iMaginative Storytelling. De 541 finalisten zijn tot en met 10 maart te bewonderen in MUMEDI, het ‘Museo Mexicano del Diseño’ te Mexico City.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



