Voor de globale posterwedstrijd ‘To Death with a Smile’ werd uit ruim 30.000 inzendingen van 157 landen ook het ontwerp van What’s in a name? door een internationale jury geselecteerd. De briefing was om de dood op een persoonlijke manier te benaderen. Bruno Seys en Filip Vandewiele gingen in hun werk ‘De Tand des Tijds’ op een speelse manier aan de slag met Eros en Thanatos. Leidmotief? iMaginative Storytelling. De 541 finalisten zijn tot en met 10 maart te bewonderen in MUMEDI, het ‘Museo Mexicano del Diseño’ te Mexico City.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]