Communicatiecollectief What's in a name? tekende voor de tiende keer op rij voor de kindvriendelijke zomercampagne van de Stad Gent.
De beestige mascottes maken weer het mooie weer. De fleurige gids staat boordevol activiteiten, tips, feesten, kampen, speelpleinen, familie-uitstapjes, een handige, uitneembare vakantieplanner en een megaspelletjesrubriek vervolledigen het plaatje.
Het campagnebeeld komt eveneens tot leven via affichering op de stedelijke infozuilen en het Clear Channel-netwerk.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]