Communicatiecollectief What's in a name? tekende voor de tiende keer op rij voor de kindvriendelijke zomercampagne van de Stad Gent.
De beestige mascottes maken weer het mooie weer. De fleurige gids staat boordevol activiteiten, tips, feesten, kampen, speelpleinen, familie-uitstapjes, een handige, uitneembare vakantieplanner en een megaspelletjesrubriek vervolledigen het plaatje.
Het campagnebeeld komt eveneens tot leven via affichering op de stedelijke infozuilen en het Clear Channel-netwerk.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]