What’s in a name? kijkt uit naar de zomer

Communicatiecollectief What's in a name? tekende voor de tiende keer op rij voor de kindvriendelijke zomercampagne van de Stad Gent.
De beestige mascottes maken weer het mooie weer. De fleurige gids staat boordevol activiteiten, tips, feesten, kampen, speelpleinen, familie-uitstapjes, een handige, uitneembare vakantieplanner en een megaspelletjesrubriek vervolledigen het plaatje.
Het campagnebeeld komt eveneens tot leven via affichering op de stedelijke infozuilen en het Clear Channel-netwerk.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]