Voor boekhoudkantoor Eskofin bedacht What’s in a name? een bier op maat: BTW, ofte ‘Bier met Toegevoegde Waarde’. Het creatief collectief verzorgde de naamcreatie, het design en de verpakking. Het alcoholpercentage is voor de gelegenheid een verlaagd (horeca)tarief van 6%. De mensen van BeerSelect stonden in voor het brouwproces.
Elke klant van Eskofin krijgt voor 2022 deze premium gift. Het accountantskantoor zet in op maatschappelijk verantwoord ondernemerschap, opende recent nog een tweede kantoor in Aalter en heeft stevige groeiambities: het klantenbestand met bekwame spoed verdubbelen naar ruim 1000 klanten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]