Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van Stad Gent een lijvig boek ontwerpen over de reeks kind- en jeugdvriendelijke initiatieven, getiteld ‘Jong in Gent’. Een mix van interviews, reflecties en enkele in het oog springende projecten bieden een frisse inkijk in het Gentse verhaal. Van BabySpots tot steun voor jonge ondernemers, van kinderopvang tot spelprikkels, van brugfiguren tot intensieve begeleiding van jonge vluchtelingen: een stad die goed is voor kinderen, is goed voor elke Gentenaar. De open lijnstijl symboliseert de ruimte die de stad graag maakt voor kinderen en jongeren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]