Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van Stad Gent een lijvig boek ontwerpen over de reeks kind- en jeugdvriendelijke initiatieven, getiteld ‘Jong in Gent’.
Een mix van interviews, reflecties en enkele in het oog springende projecten bieden een frisse inkijk in het Gentse verhaal. Van BabySpots tot steun voor jonge ondernemers, van kinderopvang tot spelprikkels, van brugfiguren tot intensieve begeleiding van jonge vluchtelingen: een stad die goed is voor kinderen, is goed voor elke Gentenaar. De open lijnstijl symboliseert de ruimte die de stad graag maakt voor kinderen en jongeren.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]