What's in a name? parkeert ondergronds

Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor de visuele branding, signalisatie en pictogrammen van Parking Sint-Michiels in Gent. Het is het pilootproject voor een complete rebranding van de stedelijke, ondergrondse parkeergarages: Parking Vrijdagmarkt, Parking Ramen, Parking Reep en Parking Sint-Pietersplein worden ook nog in een fris jasje gestopt.
In het bijzonder de brede parkeerplaatsen voor mensen met kleine kinderen worden enthousiast onthaald. Voor het eerst hebben mama’s en papa’s plaats genoeg om de deuren helemaal te openen zonder de baby vooraf te moeten uitladen. Dergelijke uitingen kaderen mooi in het Gentse beleid voor een kindvriendelijke stad.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]