What's in a name? parkeert ondergronds


Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor de visuele branding, signalisatie en pictogrammen van Parking Sint-Michiels in Gent. Het is het pilootproject voor een complete rebranding van de stedelijke, ondergrondse parkeergarages: Parking Vrijdagmarkt, Parking Ramen, Parking Reep en Parking Sint-Pietersplein worden ook nog in een fris jasje gestopt.
In het bijzonder de brede parkeerplaatsen voor mensen met kleine kinderen worden enthousiast onthaald. Voor het eerst hebben mama’s en papa’s plaats genoeg om de deuren helemaal te openen zonder de baby vooraf te moeten uitladen. Dergelijke uitingen kaderen mooi in het Gentse beleid voor een kindvriendelijke stad.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


