What's in a name? parkeert ondergronds

Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor de visuele branding, signalisatie en pictogrammen van Parking Sint-Michiels in Gent. Het is het pilootproject voor een complete rebranding van de stedelijke, ondergrondse parkeergarages: Parking Vrijdagmarkt, Parking Ramen, Parking Reep en Parking Sint-Pietersplein worden ook nog in een fris jasje gestopt.
In het bijzonder de brede parkeerplaatsen voor mensen met kleine kinderen worden enthousiast onthaald. Voor het eerst hebben mama’s en papa’s plaats genoeg om de deuren helemaal te openen zonder de baby vooraf te moeten uitladen. Dergelijke uitingen kaderen mooi in het Gentse beleid voor een kindvriendelijke stad.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]