Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor de visuele branding, signalisatie en pictogrammen van Parking Sint-Michiels in Gent. Het is het pilootproject voor een complete rebranding van de stedelijke, ondergrondse parkeergarages: Parking Vrijdagmarkt, Parking Ramen, Parking Reep en Parking Sint-Pietersplein worden ook nog in een fris jasje gestopt.
In het bijzonder de brede parkeerplaatsen voor mensen met kleine kinderen worden enthousiast onthaald. Voor het eerst hebben mama’s en papa’s plaats genoeg om de deuren helemaal te openen zonder de baby vooraf te moeten uitladen. Dergelijke uitingen kaderen mooi in het Gentse beleid voor een kindvriendelijke stad.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]