What's in a name plaatst budgetwoningen op de markt
Communicatiebureau What's in a name? ontwikkelde een webapp die in een paar stappen toont of je in aanmerking komt voor een budgetwoning in Gent: huizen of appartementen die met een korting van gemiddeld twintig procent op de marktprijs worden verkocht. Speciale aandacht gaat daarbij naar alleenstaande ouders en naar 65-plussers uit de wijken rondom de Tondelier-site. Op die manier blijft wonen in Gent betaalbaar.
De budgettest, een speelse wizard, maakt duidelijk dat vele kooplustigen met een gemiddeld inkomen een goede kans hebben. Een bijbehorende website toont alle budgetwoningen in project Tondelier. De campagne zal de komende maanden offline, online en out of home verder uitgerold worden.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]