What's in a name plaatst budgetwoningen op de markt

Communicatiebureau What's in a name? ontwikkelde een webapp die in een paar stappen toont of je in aanmerking komt voor een budgetwoning in Gent: huizen of appartementen die met een korting van gemiddeld twintig procent op de marktprijs worden verkocht. Speciale aandacht gaat daarbij naar alleenstaande ouders en naar 65-plussers uit de wijken rondom de Tondelier-site. Op die manier blijft wonen in Gent betaalbaar.
De budgettest, een speelse wizard, maakt duidelijk dat vele kooplustigen met een gemiddeld inkomen een goede kans hebben. Een bijbehorende website toont alle budgetwoningen in project Tondelier. De campagne zal de komende maanden offline, online en out of home verder uitgerold worden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]