Voor accountantskantoor Eskofin concipieerde What’s in a name? deze keer wijn op maat: EskoVino, een trio met passende copy voor een financiële gezondheid. Zo is ‘EskoVino Wit’ niet voor zwartwerkers, tekent ‘EskoVino Rosé’ voor rooskleurige resultaten en drink je ‘EskoVino Rood’ niet voor rode cijfers.
Intussen telt Eskofin ruim 500 klanten en elkeen ontvangt in 2024 het premium relatiegeschenk. Het groeiende accountantskantoor gaat verder dan klassieke boekhouding, adviseert doorheen de volledige bedrijfsvoering en zet in op maatschappelijk verantwoord ondernemerschap. In het verleden lanceerde het creatief collectief ook al een BTW-bier en Eskoffie voor hun duurzame klant.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]