What’s in a name? schenkt klare wijn voor Eskofin

Voor accountantskantoor Eskofin concipieerde What’s in a name? deze keer wijn op maat: EskoVino, een trio met passende copy voor een financiële gezondheid. Zo is ‘EskoVino Wit’ niet voor zwartwerkers, tekent ‘EskoVino Rosé’ voor rooskleurige resultaten en drink je ‘EskoVino Rood’ niet voor rode cijfers.
Intussen telt Eskofin ruim 500 klanten en elkeen ontvangt in 2024 het premium relatiegeschenk. Het groeiende accountantskantoor gaat verder dan klassieke boekhouding, adviseert doorheen de volledige bedrijfsvoering en zet in op maatschappelijk verantwoord ondernemerschap. In het verleden lanceerde het creatief collectief ook al een BTW-bier en Eskoffie voor hun duurzame klant.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]