Voor accountantskantoor Eskofin concipieerde What’s in a name? deze keer wijn op maat: EskoVino, een trio met passende copy voor een financiële gezondheid. Zo is ‘EskoVino Wit’ niet voor zwartwerkers, tekent ‘EskoVino Rosé’ voor rooskleurige resultaten en drink je ‘EskoVino Rood’ niet voor rode cijfers.
Intussen telt Eskofin ruim 500 klanten en elkeen ontvangt in 2024 het premium relatiegeschenk. Het groeiende accountantskantoor gaat verder dan klassieke boekhouding, adviseert doorheen de volledige bedrijfsvoering en zet in op maatschappelijk verantwoord ondernemerschap. In het verleden lanceerde het creatief collectief ook al een BTW-bier en Eskoffie voor hun duurzame klant.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]